Wildfire S
این سایت در مورد موبایل های روز دنیا می باشد
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موبایل و آدرس mobile145.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 44
:: کل نظرات : 7

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 203
:: بازدید سال : 740
:: بازدید کلی : 152079
Wildfire S

تا همین چند ماه پیش HTC Wildfire ارزانترین گوشی اندرویدی بود که می توانستید در بازار ایران پیدا کنید. ولی با آمدن گوشی های ارزانترین از شرکت هایی مثل سامسونگ و ال جی دیگر اچ تی سی تنها نیست.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از افزارنما، مشکلات وایلدفایر کم نبود: از ال سی دی با رزولوشن پایین گرفته تا قدرت کم پردازنده . حالا اچ تی سی با نسخه ی جدید همین مدل با نام Wildfire S دوباره وارد شده.

این گوشی همانند Desire S و Incredible S قرار است مدل های قبلی خود را آپدیت کنند. وایلدفایر اس تغییرات سخت افزاری خوبی دارد و جدید ترین نسخه ی اندروید نیز همراهش است. آیا Wildfire S میتواند راه وایلدفایر را ادامه دهد یا باز هم در مشکلات سخت افزاری گیر می کند؟

نقاط قوت : کیفیت ساخت خوب . دوربین با کیفیت . فلش دوربین

نقاط ضعف : سرعت کم در اجرای چند برنامه با هم . صفحه ی بسیار ,,,,. باتری نه چندان قوی

پاسخ اچ تی سی به کاربرانی که از گوشی های هوشمند جدید و بزرگ خوششان نمی آید وایلدفایر اس است. با طولی حدود ۱۰ و عرض ۶ سانتی متری از Wildfire هم کوچکتر است. کلفترین قسمت Wildfire S حدود ۱۲ میلیمتر ضخامت دارد. پشت این گوشی خمیده گی هایی دارد که کلفتی آن را مخفی می کنند.

نوار براقی روی کلید های پاور . ولوم و سوراخ های اسپیکر است. در کل از لحاظ ظاهری وایلد فایر اس بسیار ساده است. با وزن ۱۰۵ گرم این گوشی خیلی سبک نیست. کلید های ولوم و پورت microUSB در سمت چپ با کشیدگی و محکمی خوبی قرار دارند.

کلید پاور و پورت هدفون در بالا قرار گرفته اند. در جلو هم چهار کلید لمسی روشن استاندارد آندروید قرار گرفته است. چراغ کوچکی هم در اسپیکر ها قرار دارد که میزان شارژ باتری و اخطار های دیگر را می تواند نشان دهد.


ال سی دی ۳٫۲ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۳۲۰ خیلی بهتر از ال سی دی وایلدفایر است. زاویه ی دید و روشنایی مناسب است ولی نباید انتظار معجزه از گوشی ارزان را داشت. مشکل ال سی دی براق بودن آن است که کار را در محیط های روشن و بیرون از فضاهای بسته مشکل می کند. در پشت دوربین پنج مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک همراه فلش و اسپیکر قرار دارند.

داخل وایلدفایر اس پردازنده ی Qualcomm MSM7227 SoC با قدرت ۶۰۰ مگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی Adreno 200 قرار گرفته است. مموری داخلی این گوشی ۵۱۲ مگابایت است و قابلیت های استاندارد وای فای . بلوتوث . رادیو . قطب نما . شتاب سنج و حسگر نور را دارد.

از Wildfire S نباید انتظار پردازنده ای قویتر از ۶۰۰ مگاهرتزی داشت. ولی کارایی گوشی هنگام باز کردن برنامه های مختلف گشت و گذار در اینترنت و دیدن تصاویر بد نیست. اگرچه دیدن وب سایت ها با فایلهای فلش خوب نیست. همچنین منوی دوربین هم بسیار کند است.

اجرای چند برنامه با هم کار ساده ای نیست مثلا گوش دادن به موسیقی و کار کردن با برنامه های دیگر کمی کند به نظر می رسد. البته کارایی وایدفایر اس به عنوان گوشی موبایل بسیار عالی است. کیفیت صدا در تماس های تلفنی بسیار واضح و بلند بود. اگر مشکل شنوایی دارید یا صدای صحبت کردنتان کم است با وایلدفایر اس مشکلی نخواهید داشت.

دوربین ۵ مگاپیکسلی Wildfire S در محیط های مناسب بسیار خوب عمل می کند ولی محدودیت هایی دارد. مثلا تصاویر از موضوع های نزدیک با فوکوس لمسی بسیار خوب هستند ولی تصاویر از موضوع های دور کمی غیر شفاف به نظر می رسند.

همچنین سنسور این دوربین به نور های بالا حساسیت زیادی دارد و کیفیت عکس ها خوب نمی شود. فلش همراه دوربین هم خیلی خوب نیست و به دلیل همان مشکل سنسور تصاویر خوبی با آن گرفته نمی شود ولی از تاریکی مطلق بهتر است. کیفیت فیلم برداری به VGA یعنی ۶۴۰ در ۴۸۰ محدود است با همین رزولوشن پردازنده به سختی کنار می آید و بیشتر مواقع فریم ها کم میشود.

یکی از تغییرات بسیار عالی Wildfire S استفاده از جدیدترین نسخه ی اندروید یعنی ۲٫۳٫۳ یا همان Gingerbread است. همچنین اچ تی سی از اسکین Sense 2.1 استفاده کرده. Wildfire S هفت صفحه ی هوم و ویجت های بسیاری برای استفاده دارد. HTC Hub اجازه ی تغییرات بسیاری را به شما می دهد.

تغییرات مثل زنگ های مختلف . تم ها . والپیپرها و ویجت های بیشتر. فروشگاه برنامه های آندروید هم مثل همیشه حاضر است. اسکین HTC Sense همیشه موافقان و مخالفان خودش را داشته. شکی نیست که اچ تی سی تلاش بسیاری برای ساخت این اسکین کرده ولی بعضی مواقع برنامه های آندروید بهتر از برنامه های نصب شده ی اچ تی سی هستند.

با باتری ۱۲۳۰ میلی آمپری وایلدفایر اس باتری خیلی خوبی ندارد. در تست های انجام شده با روشن بودن وای فای . بلوتوث و جی پی اس تنظیم روشنایی روی ۵۰ درصد و اجرای بازی ها و برنامه ها به طور عادی باتری حدود ۵ ساعت و ۱۵ دقیقه کارایی داشت ولی در استفاده بهتر و تنظیم روشنایی روی ۴۰ درصد و ۲۵ دقیقه مکالمه و ۳۰ دقیقه گوش دادن به موسیقی ۳۰ ساعت طول کشید تا باتری به ۱۰ درصد برسد.

در آخر Wildfire S گوشی ای خواهد بود بسیاری از خریداران به دلیل اندازه و رنگش آن را خواهند خرید. اگر محدودیت های گوشی را در نظر نگیریم و با این قیمت انتخاب خوبی است. شاید پردازنده ی سریعتر و صفحه ی بهتر وایلدفایر اس را انتخاب بهتری می کرد.



تعداد بازدید از این مطلب: 711
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : amir
تاریخ : شنبه 10 اسفند 1392
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
صفحات
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید